Hoe krijg ik verf uit kleding ? Het gaat om verf waarmee je deuren schildert dus van dat rotverf.

Het gaat om gekleurde kleding dus zwart en turquise , help........

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.2K

Antwoorden (7)

Je kunt het proberen met terpentine maar of dat het de kleding ten goede komt weet ik niet.
Vaak is kleding met verf ten dode opgeschreven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk op het blik waarmee je de verf eventueel moet verdunnen. Met dezelfde stof kun je proberen de verf in je kleding op te lossen. Ik zou wel eerst een klein stukje proberen (en als het niet lukt, zou ik stippels verf op mn kleren maken zodat het lijkt alsof het zo hoort:))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Terpentine en wasbenzine zijn mogelijkheden. Hiermee zul je echter ook je kleding nog verder kunnen beschadigen. Voorzichtigheid is dus geboden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet! Dat gaat er echt niet meer uit. Of het moet eruit slijten.

Wasbenzine en terpentine maken alleen maar nog meer vlekken. Zeker op zwarte stof. Als de verf ingedroogd is en het is niet al te dik, zou je het kunnen proberen eraf te krabben, maar ik ben bang dat dit voortaan je verfkleren gaan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die rotverf krijg je er alleen uit door het er uit te knippen (middel is erger dan de kwaal) of enigszins met een staalborsteltje waarmee je suède schoenen opschuurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met boter echt probeer het maar eerst op je hand alleen er blijft een vet vlek over , dus moeilijk !ja was benzinne pas op heel brandbaar en mogelijk kleur verschil
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit werkt echt, het klinkt raar, maar doe er wat parfum op of nagellakremover laat het intrekken dip met een doekje en was het uit.